artistari-chan:

Mmh…i don’t know if you will like it, i wanted to do something different. Anyway tell me what do you think :hug: 

(c) Naruto Uzumaki and Hinata Hyuuga belongs to Masashi Kishimoto
Art by me

DAMN THIS IS GORGEOUS…..MUST REBLOG…….

Posted 6 hours ago296 notes

viasrc

Hikari

Posted 6 hours ago64 notes

viasrc

Anonymous said:
Double date with sasusaku and naruhina!

ask-saku:

SS + NH || D O U B L E  D A T E

Posted 6 hours ago16 notes

viasrc

vj87g:

GUESS WHAT I FOUND N SAIYANISLAND.COM

that robot knows what up

Posted 6 hours ago108 notes

viasrc

TAG! YOU ARE IT! hey there, beautiful person! send this to 10 of your followers who really deserve this wonderful message, m'kay ? spread the love around and make everyone feel especially awesome today...! ♥♥♥

image

You know whats up Semi 

Posted 6 hours ago17 notes

hhiyorin:

Kofuku (Noragami)| 
Posted 6 hours ago1,703 notes

viasrc

asagi471 said:
This has nothing to do with SS or NH, but I just wanna say that I absolutely love the gif header on your FAQs page because it shows my Nisekoi OTP. cx ♥ (Btw, I hope you have a fantastic night/day!)

nah its alright , you can always ask me about anything else love. Hell yeah I love Nisekoi and thats my otp Chitoge and Raku.BUT.. damn he has all theses girls over his dick that when i reading the manga> It like WTF? seriously?  EVERYGIRL in the show? Everyday with me is so full of adventure and fuck to the yeah im having fun with it! Take care love ….you are beautiful no matter what others say <3

Posted 6 hours ago4 notes

Never Letting go of this Hand

(Source: dark-heart-makea-nxh)

Posted 1 day ago133 notes

Anonymous said:
ZOMG YOUR THEME IS PERFECT!!!!!!!!!

Thank you so much anon. I actually love the theme i have this time and its gonna stay like that for a long while.image

heheh not bad eh (meow)<3

Posted 1 day ago1 note

nekuri:

Smile!

I want to make a NaruHina doujinshi, but I haven’t finished my SS ones;; So I’ll probably make a short comic and add it to the SS anthology as an extra/bonus story.

Posted 1 day ago238 notes

viasrc

theme by mura